
שלושה לוחמים נפצעו מרחפני נפץ של חיזבאללה | מצבו של אחד מהם קשה
רחפן נפץ ששוגר על ידי ארגון הטרור חיזבאללה התפוצץ לפני זמן קצר בשטח ישראל סמוך לגבול לבנון. כתוצאה מהפיצוץ, לוחם צה"ל נפצע באורח קשה ולוחם נוסף נפצע באורח בינוני. השניים פונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים והודעה נמסרה למשפחותיהם. האירוע מוגדר כהפרה נוספת של הבנות הפסקת האש מצד הארגון.
מוקדם יותר היום, שיגר חיזבאללה מספר רחפני נפץ שהתפוצצו בקרבת כוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון. לוחם צה"ל נפצע באירוע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי ומשפחתו עודכנה בפרטים.
בנוסף לכך, בשעות האחרונות בוצעו שיגורי רקטות ופצצות מרגמה לעבר כוחותינו הפועלים בדרום לבנון. לוחמי חיל האוויר יירטו שיגור אחד, בעוד שיתר הרקטות ופצצות המרגמה נפלו בסמוך לכוחות מבלי לגרום לנפגעים. על פי המדיניות המבצעית, לא הופעלו התרעות במהלך אירועים אלו.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
