חיים גולדברג, פלאש 90

היועץ לשעבר של בנט אצל בועז גולן: כל המהלך עם לפיד? רק בשביל התואר והמיתוג
מערכת 046.5.26
2
3
0
איש הקריאייטיב והיועץ לשעבר של נפתלי בנט, התארח היום (ד') ב"אולפן הפתוח" אצל בועז גולן וסיפר על תקופת כהונת בנט בתור רה"מ.
לדבריו, המניע המרכזי של בנט למהלך, למרות שהחזיק בשישה מנדטים בלבד, היה אישי-אסטרטגי. "הוא עשה את כל המהלך הזה כדי לקבל את המיתוג 'ראש ממשלה לשעבר'", טען היועץ בשידור.
לדבריו, בנט ידע מראש שהממשלה שהקים לא צפויה להחזיק מעמד זמן רב, אך בחר להוציא את המהלך אל הפועל כדי לזכות בתואר היוקרתי שילווה אותו בהמשך דרכו.
עוד הוסיף היועץ, בהתבסס על היכרותו עם הלך הרוח בלשכה באותה עת, כי המהלך נתפס כחלק מקמפיין מיתוגי: "המיתוג כראש ממשלה לשעבר, בתור אחד שמכיר את הלך הרוח, זה הסיבה העיקרית".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
