דובר צה"ל

הדאחייה במוקד: כוחותינו באזהרה אחרונה לפני כתישה בביירות | "התפנו מיד מהמבנים"
רועי שושה30.3.26
1
4
0
כוחותינו נערכים לגל תקיפות עוצמתי בדאחייה. דובר צה"ל בערבית קרא לפני זמן קצר לתושבי הפרברים הדרומיים בביירות להתפנות מיידית מהמבנים המסומנים.
בצה"ל מבהירים: הפעילות ממוקדת נגד תשתיות הטרור של חיזבאללה. "למען ביטחונכם, התרחקו מהאזור ללא דיחוי".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
