
בשורה לקרני שומרון: שר האנרגיה הכריז על הקמת תחמ"ש וחיזוק תשתיות החשמל ביישוב
שר האנרגיה וחבר הקבינט קיים הערכת מצב במועצה ובישר על תחילת עבודות להטמנת קווי מתח ושיפור יציבות האנרגיה, במטרה לחזק את החוסן היישובי והביטחוני של ההתיישבות בשומרון
שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אלי כהן, הגיע היום לביקור מקצועי בקרני שומרון. במהלך הביקור קיים השר הערכת מצב משותפת עם ראש המועצה, יהונתן קוזניץ' וגורמי הביטחון המקומיים. קוזניץ' הציג בפני השר את האתגרים האסטרטגיים העומדים בפני היישוב, לצד עמידות התושבים וההקפדה על רציפות תפקודית במוסדות החינוך.
במסגרת הפגישה, בישר השר כהן על יציאתו לדרך של פרויקט נרחב לשדרוג תשתיות החשמל באזור. התוכנית כוללת את הטמנת קווי המתח ברחובות האלון והברוש וכן את קידומה של תחנת משנה (תחמ"ש) חדשה שתספק מענה לקרני שומרון וליישובי הסביבה. מדובר בצעד חיוני להבטחת אספקת חשמל רציפה בעתות עומס ובמצבי חירום, המהווה נדבך מרכזי בחיזוק הביטחון והחוסן של ההתיישבות.
שר האנרגיה אלי כהן אמר במהלך הביקור כי בקרוב נתחיל בהקמה בפועל של תחמ"ש שתדאג ליציבות החשמל באזור.
ראש מועצת קרני שומרון, יהונתן קוזניץ' אמר בתגובה: "אני מודה לשר כהן, שלמרות שהוא מבכירי הממשלה וחבר בקבינט המלחמה, מצא זמן לסייע לנו בפרויקט משמעותי שישפר את יציבות החשמל ויבטיח את ביטחון השגרה של התושבים".
קוזניץ' הוסיף וציין את חשיבות שיתוף הפעולה: "אני מודה לידידי השר אלי כהן על ההקשבה והמחויבות להמשך ליווי וקידום התשתיות. הפרויקט הזה הוא בשורה אמיתית לתושבים ויבטיח אספקת חשמל יציבה ובטוחה, יאפשר שמירה על שגרה במוסדות החינוך והעבודה, ויחזק את הביטחון והחוסן של היישוב כולו".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
