דוד כהן, פלאש 90

פיקוד העורף לאחר הירי למרכז: ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים | אין נפגעים
מערכת 0424.3.26
1
0
0
אזעקות הופעלו הלילה פעם נוספת באזור המרכז, השומרון והשרון, בשל שיגורי טילים מכיוון איראן לארצנו.
הדי פיצוצים חזקים נשמעו באזור המרכז, הטיל ששוגר נפל בשטח פתוח. עד כה לא נמסר על נפגעים.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
