
לינדזי גרהאם לטראמפ: "תמשיך במבצע עוד כמה שבועות ותכבוש את האי ח'ארג - המשטר ימות"
ברקת מיכאלי22.3.26
0
13
0
לינדזי גרהאם התראיין היום והעביר מסר לטראמפ בו הוא קורא לנשיא להמשיך במבצע עוד כמה שבועות, לכבוש את האי ח'ארג וכך להביא למותו של המשטר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
