ארן דולב

סמוטריץ' לרפתנים: "לא רוצים לבוא? זה יתקדם לבד"
יצחק ביאליק4.2.26
2
1
0
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳, התייחס בוועידה הכלכלית השנתית של איגוד הגזברים של הרשויות המקומיות לרפורמת החלב: ״מחרימים כל שיח ואתמול קובלים על משרד האוצר בוועדה למה הרפורמה נעשית לבד. זה כמו מישהו שרוצח את ההורים ובוכה שהוא יתום. עכשיו נגמר, החוק עבר לוועדה של ח״כ אוהד טל. אתם רוצים לבוא להיות חלק? בבקשה. לא רוצים לבוא זה יתקדם לבד״.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
