יונתן סינדל, פלאש 90

ברקת: ״אנו ממשיכים להעביר סחורות ודלקים לחמאס. זה חייב להפסק היום״
מישל מחנין31.12.23
8
0
0
השר ניר ברקת אמר הבוקר בכניסה לישיבת הממשלה כי ״גם הבוקר נמצאים בעזה 133 חטופים ישראלים בידי חמאס. בזמן שהם שם, מדינת ישראל ממשיכה להעביר סחורות ודלקים לידי החמאס״.
עוד הוסיף השר ברקת כי ״ביד אחת מדינת ישראל נלחמת בחמאס וביד השניה שולחת מאות משאיות מידי יום, שמאריכות את חיי חמאס ומאפשרים לו להמשיך להלחם בחיילים שלנו. זה אבסורד.
לא קם בהיסטוריה מקרה של מדינה שנלחמה במדינת אויב וסיפקה לה דלקים וסחורות. הדבר הזה חייב להפסק היום״.
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
