
0:00 / 0:00
אש באחד המנועים גרמה למסוק לנחות נחיתת חירום שלא צלחה
קובי פינקלר4.1.22
0
0
0
תא"ל אמיר לזר ראש להק חיל אויר מעדכן הערב כי מחקירת אסון המסוק עולה בשלב מסויים הצוות חווה אש במנוע השמאלי והצוות מחליט להנחית את המסוק בים.
ככל הנראה כשתוצאה מפעולה זו נשרפו מספר חוטי חשמל שגרמו להפסקת חשמל.
הקצין הטכני הבין את האירוע חילץ עצמו , הצליח אפילו לתקשר מהטלפון האישי שלו למפקד הטייסת ושהה בים כשעה כאשר 2 הצוות האחרים ומסיבה בלתי ברורה לא הצליחו לחלץ עצמם ומצאו את מותם.
תא"ל לזר אומר שהמסוק עצמו נמצא בבסיס תל נוף כדי להמשיך בחקירת האירוע.
עוד עולה כי הקצין הטכני נפגע ככל הנראה מהמכה בים, שוחח בנייד האישי עם מפקדו ואף חזר לחפש את שני אנשי הצוות אך הדבר לא צלח בידו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
