
אל״מ בידרמן: ״בזמן מלחמת לבנון השנייה הבנתי כמה חשיבות יש למפקד בצבא״
קובי פינקלר31.8.21
0
0
0
שנה וחצי לאחר החלטת הממשלה על חלוקת אות המערכה בלבנון, קיים אמש (שני) צה״ל ערב הוקרה ללוחמים ששירתו בלבנון.
בהתאם להחלטה שהתקבלה במרץ 2021, מוענק אות המערכה כהוקרה לחיילים, עובדי צה"ל ואנשי צד"ל ששירתו בצה״ל בתקופה שבין 30.09.1982 ועד 24.05.2000, ביחידות שפעלו בגזרת לבנון או פעלו לתמיכה במאמץ הלחימה באופן ישיר.
אל"מ מאיר בידרמן מפקד חטיבת הבקעה, סיפר בטקס חלוקת אות המערכה על תחושותיו: ״בפעם הראשונה שראיתי את לבנון, היה כאשר רכב צה"לי של צה"ל גורר אחריו טנק שנפגע. בגלל המלחמה בלבנון אני נמצא כאן היום.
המלחמה בלבנון שינתה אותי והבנתי שאני בעצם שומר על הבית וגם ראיתי את חשיבות המפקדים בשדה הקרב. לתת לחיילים את האות זו הערכה קטנה לפועלם״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
