
לאחר נפילתו של בן שמחון בקרב: סא״ל ג׳ מונה למפקד גדוד 52
סיון נגדיהיום 15:05
0
7
0
במסגרת דיון שיבוצים שהתקיים אתמול (ראשון) בראשות מפקד זרוע היבשה, האלוף נדב לוטן, סוכם מינויו של סא”ל ג’ לתפקיד מפקד גדוד 52. הקצין צפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.
סא”ל ג’ החל את שירותו הצבאי בחטיבה 188, שם מילא שורת תפקידי פיקוד. עם פרוץ המלחמה שימש כקצין אג”ם בחטיבת האש 215, ובהמשך פיקד על משל”ט החטיבה הצפונית ולקח חלק בלחימה ברצועת עזה.
בשנה האחרונה הוביל את הקמת משל”ט ים המלח, המכונה גם “גדוד ניר 843”, במסגרת מאמצי ההגנה וההיערכות המבצעית של צה”ל בגזרה.
סא”ל ג’ יחליף את סא”ל דור בן שמחון ז”ל, מפקד הגדוד שנפל בלחימה בדרום לבנון יחד עם שלושה מלוחמיו, לאחר פגיעת טיל נ”ט בטנק שעליו פיקד.
יהי זכרם ברוך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
