דוברות משטרת ישראל

3 שב”חים נתפסו במאפייה בשגב שלום
סיון נגדיהיום 14:00
0
2
0
מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב חיים בובליל, חתם על צו סגירה מנהלי למאפייה ביישוב שגב שלום, לאחר שבמקום נתפסו שלושה שוהים בלתי חוקיים שהועסקו ללא אישורי שהייה בישראל.
השלושה, תושבי יהודה ושומרון, אותרו במהלך פעילות של שוטרי תחנת שגב שלום במרחב רותם. השוטרים נכנסו לעסק, עצרו את החשודים והעבירו אותם להמשך חקירה בתחנת המשטרה.
בעקבות ממצאי החקירה פעלו במשטרה לקידום סגירת העסק, ואתמול חתם ניצב בובליל, בהמלצת היועץ המשפטי של המחוז, על צו סגירה מנהלי למאפייה למשך 30 ימים.
במשטרה הדגישו כי האכיפה נגד העסקה, הלנה והסעת שוהים בלתי חוקיים נמשכת באופן מוגבר, במיוחד בעסקים ובאתרי בנייה, כחלק מהמאבק לחיזוק הביטחון והמשילות
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
