
מבצע ״רשת ברזל״: לוחמי מג״ב תפסו בקבוקי תבערה ורימונים בלוד, 15 חשודים נעצרו
במסגרת פעילות המפקדה המשימתית שהוקמה בערים רמלה ולוד, פעלו הלילה לוחמי מג״ב מרכז ושוטרי מחוז מרכז בעיר לוד במטרה לאתר אמצעי לחימה בלתי חוקיים, לסכל אירועי אלימות ולחזק את הביטחון והמשילות במרחב הציבורי.
במהלך הפעילות, דווח לכוחות על שמיעת פיצוץ באחת משכונות העיר, והכוחות הוקפצו באופן מיידי למקום והחלו בביצוע סריקות במרחב. עם הגעת הכוחות לזירה, איתרו הלוחמים מספר שרידים של בקבוקי תבערה אשר על פי החשד הושלכו לעבר בית מגורים, ככל הנראה במסגרת סכסוך דמים אלים בין משפחות.
במהלך חיפוש שבוצע באחד המבנים במקום, איתרו הכוחות 15 בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש, מתודלקים בחומר בעירה, לצד 2 רימונים. במקום נעצרו 15 חשודים משני הצדדים לסכסוך, אשר הועברו להמשך חקירה בתחנת לוד.
מהמשטרה נמסר: ״שוטרי מחוז מרכז ולוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בנחישות נגד החזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים, אירועי אלימות חמורים וגורמים עברייניים הפוגעים בביטחון הציבור, זאת כחלק מהמאבק המתמשך לחיזוק המשילות ושמירה על שלום הציבור״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
