ויקיפדיה

שני ישראלים נהרגו בתאונת דרכים עצמית בקליפורניה
סיון נגדיאתמול 11:10
1
1
0
טרגדיה קשה בארצות הברית: שני אזרחים ישראלים כבני 40 נהרגו הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים עצמית באזור מאליבו שבמחוז לוס אנג’לס בקליפורניה.
על פי הדיווחים, אחד מההרוגים הוא תושב המקום והשני שהה באזור כתייר. צוותי החירום שהוזעקו לזירה מצאו את הרכב כשהוא מרוסק ובתום פעולות החילוץ נאלצו לקבוע את מותם של השניים.
במקביל, היחידה הבינלאומית של זק”א החלה לפעול מול הרשויות בארצות הברית ומול בני המשפחות בישראל לצורך הליכי הזיהוי והטיפול בהבאתם לקבורה.
חיים וינגרטן, סמנכ”ל המבצעים של זק”א, מסר: “אנו פועלים בשיתוף פעולה עם גורמי האכיפה בארצות הברית ומלווים את המשפחות בשעה קשה זו”.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
