
רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף השלום
מערכת 04אתמול 07:16
0
4
0
רוכב אופנוע כבן 50 נהרג הבוקר מפגיעת רכב בכביש 20 סמוך למחלף השלום.
צוותי מד״א קבעו את מותו בזירה. פראמדיקים במד"א עמית שושן ונעמה שניר: ״במהלך נסיעה באמבולנס אזרחים צעקו לנו לעזרה וסימנו לנו להגיע, ראינו רוכב אופנוע שוכב על הכביש, גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנפגע מרכב.
התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותו במקום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
