פייסבוק עיריית לוד

החרמת סוסים: עיריית לוד באכיפה נגד החזקת בעלי חיים תוך התעללות ושלא כחוק
זהר כהן צמח14.6.26
0
0
0
בפעילות אכיפה משולבת שנערכה בלוד הוחרמו לתושב העיר סוסים שהוחזקו שלא כחוק ואף נראו כי סבלו ממחסור במזון ושתיה. הסוסים שנתפסו הועברו למתקן מוגן לצורך קבלת טיפול רפואי ויחס הולם.
את הפעילות הוביל צוות מהשירות הווטרינרי העירוני של לוד והשתתפו בה נציגי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (הפיצו"ח) של משרד החקלאות, נציגי הלשכה המחוזית של משרד החקלאות, צוות השיטור העירוני ועוד.
מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס שמוביל את חמ"ל האכיפה, ציין כי "מדובר בפעילות חשובה המשלבת גורמי אכיפה רבים במטרה לשמור על החוק, על הסדר הציבורי ועל רווחת בעלי החיים".
ראש לוד עו"ד יאיר רביבו, הוסיף ובירך על הפעילות וההחרמה. "העירייה פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות של התעללות בבעלי חיים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
