0404

ראש העיר לוד: ״הוחלט לדחות השנה את אירוע העצמאות המרכזי בעיר״
חני מנדלסון-סלם13.4.26
0
0
0
ראש העיר לוד, יאיר רביבו, הודיע היום כי לאחר היוועצות עם התושבים, הוחלט לדחות השנה את האירוע המרכזי בערב יום העצמאות וציין כי מסתמן שהאירוע ידחה ליום ירושלים.
כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו: ״תושבים יקרים, לאחר היוועצות בכם, 90% מכם הכרעתם שיש לדחות את האירוע המרכזי בערב יום העצמאות למועד שלאחר המלחמה, מסתמן יום ירושלים.
רביבו הוסיף וסיפר על פגישת זום שבה השתתף של ראשי הרשויות המקומיות: ״כעת סיימנו זום של כל ראשי הרשויות וההחלטה התקבלה ברוח זו. מחר בערב ניפגש בטקסי יום השואה, ונודיע בהמשך על טקסי יום הזיכרון ועל אירועים קהילתיים ביום העצמאות״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
