
תושבי לוד מחבקים את הלוחמים
קבוצת מתנדבים חמה ומלאת נתינה בשכונת גני אביב, שוב הוכיחו מהי רוח קהילה אמיתית בהכרת תודה לחיילים שלנו.
לכבוד חג הפורים, חג שבדרך כלל מלווה בשמחה, תחפושות וחגיגות, השנה בגלל המצב הביטחוני, אין מסיבות אבל בבשכונת גני אביב בלוד, המתנדבים הגיעו אל החיילים המוצבים במקום, חמושים בחיוך, שתייה, אוזני המן, כיבודים וממתקים ובעיקר, בבשמחה והוכרת תודה.
הם עברו בין החיילים, חילקו, חיבקו, עודדו והזכירו להם שהם לא לבד ושמאחוריהם עומדת קהילה שלמה שאוהבת ומעריכה.
ראש העיר, יאיר רביבו הוסיף: ״מתוך כבוד ואהבה גדולה, לא נפרט שמות כי מדובר בקבוצה איכותית, גדולה ומאוחדת, שפועלת תמיד מתוך צניעות וענווה. מי שמכיר אותם יודע: הם הראשונים להתייצב, הראשונים לתת, הראשונים לחזק. יישר כוח ענק לכל אחד ואחת מכם. בזכות אנשים כמוכם, גם בימים מורכבים האחווה הישראלית ממשיכה לנצח״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
