
המסורת החקלאית חוזרת: הפנינג אסיף תפוחי אדמה לכל המשפחה בשישי הקרוב בראשל"צ
הפנינג אסיף תפוחי האדמה המסורתי למשפחות חוזר לראשון לציון בפעם השלישית ברציפות. האירוע, המציע חוויה ייחודית בטבע באוויר הפתוח, יתקיים ביום שישי הקרוב, בין השעות 12:00 ל-15:00 בחוות בן שלום (טלי תות). מארגני האירוע מזמינים את המשפחות והילדים להגיע וליהנות מחיבור ישיר לאדמה ולחקלאות המקומית, רגע לפני סוף השבוע.
המשתתפים בהפנינג יוכלו ליהנות מחוויית אסיף תפוחי אדמה ישירות מהשדה, לצד שורה ארוכה של אטרקציות ופעילויות המותאמות לכל הגילים. בין היתר, יוקמו במקום עמדות ודוכני יצירה מגוונים לילדים, ייערכו פעילויות חווייתיות בטבע, ויועלה מופע מרכזי לכל המשפחה לצד הפתעות נוספות המתוכננות לאורך שעות הצהריים.
כדי להבטיח חוויה בטוחה ונעימה בשדה, המארגנים ממליצים למשפחות להצטייד מראש בכובע, מים, נשנושים ונעליים סגורות המתאימות להליכה בשטח חקלאי. בנוסף, הציבור מתבקש להביא עמו מהבית תיק רב-פעמי, שישמש את הילדים וההורים לצורך איסוף תפוחי האדמה שהם יאספו בעצמם במהלך הפעילות.
ההשתתפות בכלל פעילויות ההפנינג הינה ללא עלות ופתוחה לקהל הרחב, אך בשל הביקוש וההיערכות בשטח היא מחייבת הרשמה מראש. בהנהלת החווה קוראים לתושבים להבטיח את מקומם בהקדם ומצפים לראות את המשפחות מגיעות לשדה לחוויה חקלאית מהנה, מגבשת ומלאת טבע.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
