חיים צח -לע"מ

נתניהו אירח בירושלים את חברת נשיאות בוסניה והרצגובינה: “היחסים בין המדינות ממשיכים להתחזק”
סיון נגדיהיום 20:40
0
2
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בלשכתו בירושלים עם חברת נשיאות בוסניה והרצגובינה, ז’ליקה צביאנוביץ’, במסגרת ביקור מדיני בישראל.
במהלך הפגישה דנו השניים בהמשך חיזוק היחסים בין המדינות, הרחבת שיתופי הפעולה המדיניים והכלכליים וקידום קשרים בילטרליים נוספים. הביקור מתקיים על רקע היחסים המתהדקים בין ישראל לבוסניה והרצגובינה והקשרים החמים עם רפובליקה סרפסקה.
היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבוסניה והרצגובינה כוננו בשנת 1997, כחמש שנים לאחר הקמת המדינה הבלקנית העצמאית. ישראל מנהלת את קשריה עם בוסניה והרצגובינה באמצעות שגרירותה באלבניה, בעוד ששגרירות בוסניה והרצגובינה בישראל ממוקמת בתל אביב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
