
אילת זכתה באות "הרשות הממחזרת" לשנת 2025
עיריית אילת דורגה במקום הראשון במדד הרשויות הממחזרות בקטגוריית ערים, וזכתה באות "הרשות הממחזרת" של תאגיד המיחזור "תמיר". הדירוג הגבוה ניתן לאילת בזכות תהליכי עבודה מקצועיים שמובילה מחלקת המיחזור ביחידה לאיכות הסביבה, פריסה רחבה ויעילה של פחים כתומים למיחזור אריזות גם בבתי המלון ובמסעדות, ובעיקר הודות לשיתוף פעולה ומודעות גבוהה של התושבים.
השנה הוענק האות לארבע רשויות שהובילו את המיחזור בישראל: מודיעין מכבים רעות בקטגוריית ערים גדולות, אילת בקטגוריית ערים, המועצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל והמועצה האזורית עמק חפר, לצד ציון לשבח שהוענק למעלה אדומים. המדד נקבע על פי נתוני איסוף כמותיים ואיכותיים מהפחים הכתומים, ומחולק לפי קטגוריות של גודל ואופי הרשויות.
את האות קיבלו בשבוע שעבר בטקס חגיגי במעמד השרה להגנת הסביבה, נציגי העירייה: צחית חמו מנהלת מחלקת המיחזור, אסף אדמון מנהל היחידה האזורית לאיכות הסביבה, אלונה פרץ ממינהל תפו״ח, וחברת מועצת העיר סוזי שרם כהן האמונה על תחום איכות הסביבה.
ראש העירייה, אלי לנקרי, ברך על קבלת האות והודה לעובדי העירייה, לשותפים לדרך ולתושבי אילת, שבזכותם השמירה על הסביבה הפכה לחלק בלתי נפרד מהעשייה העירונית. "עבורנו, מיחזור הוא חלק מתפיסת עולם רחבה שמחברת בין חינוך לערכים, אחריות סביבתית, חדשנות ופיתוח בר קיימא. במשך שנים אנחנו משקיעים בתחומים האלה מתוך הבנה שהמחויבות שלנו היא לא רק להווה, אלא גם לדורות הבאים. הזכייה הזו היא תוצאה של עבודה מקצועית ומסורה, של שותפות אמיתית מצד התושבים ושל חזון עירוני ברור שממשיך להוביל את אילת קדימה״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
