אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גפני הציב אולטימטום לקואליציה: "לא מתכוון להתבזות פעם נוספת"
סיון נגדיהיום 13:24
3
3
4
יו"ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, תקף היום בוועדת הכנסת את התנהלות הקואליציה סביב קידום חוק יסוד: לימוד תורה, והבהיר כי לא יסכים להמשיך בהליך אם אין כוונה אמיתית לקדם את החוק.
במהלך הדיון על העברת הצעת החוק מוועדת החוקה לוועדת הכנסת, אמר גפני: “אני שבע מהבטחות בקדנציה הזאת. לכן, אם הוועדה תאשר את העברת החוק, אבקש לדעת עוד בטרם תחילת הדיונים האם בכוונתכם לקדם ולאשר אותו”.
עוד הוסיף יו”ר דגל התורה: “אני מודיע לכם באופן חד משמעי: אינני מתכוון להתבזות פעם נוספת. שבעתי מהבטחות שלא מומשו”.
דבריו של גפני מגיעים על רקע המתיחות הגוברת בין הסיעות החרדיות לבין ראשי הקואליציה סביב קידום חוק הגיוס וחוק יסוד לימוד תורה, כאשר במפלגות החרדיות דורשים לראות התקדמות מעשית ולא להסתפק בהבטחות.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
