
״חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה״: תחנת כיבוי אש חדשה תוקם בקיבוץ מגן
במסגרת מאמצי השיקום והחיזוק של יישובי עוטף עזה, פרויקט להקמת תחנת כיבוי אש חדשה בקיבוץ מגן שבמועצה האזורית אשכול מקודם בימים אלו. הבנייה של התחנה נעשית בשיתוף פעולה מלא עם מנהלת תקומה ומחוז דרום, כחלק מהחזון הלאומי להשבת הביטחון והצמיחה לאזור. צפי השלמת ההקמה: כשנה ממועד תחילת העבודות.
סגן נציב הכבאות טפסר רונן מכטייב מוביל את תחום הבינוי של תחנות הכיבוי בפריסה ארצית, בתנופה ובעשייה מואצת. השנה הוקמו מספר תחנות כיבוי ברחבי הארץ.
רב טפסר אייל כספי, נציב כבאות והצלה לישראל: "הקמת תחנת הכיבוי במגן היא ביטוי למחויבותנו העמוקה לביטחונם, לחוסנם ולעתידם של תושבי עוטף עזה. לצד מאמצי השיקום הלאומיים, אנו פועלים לחיזוק יכולות המענה המבצעי ולהבטחת זמינות, רציפות ותגובה מהירה לכל אירוע חירום.
מהלך חשוב זה מקודם בגיבויו ובתמיכתו של השר לביטחון לאומי, אשר רואה בחיזוק מערך הכבאות וההצלה מרכיב מרכזי בחיזוק החוסן הלאומי ובהגנה על יישובי קו העימות. תחנת מגן תהווה נדבך משמעותי בהרחבת הפריסה המבצעית של כבאות והצלה לישראל ותסייע בהגנה על חיי אדם, רכוש וסביבה. זוהי השקעה ארוכת טווח בביטחון האזרחים ובבניית עתיד בטוח וחזק יותר לאזור כולו”.
מפקד מחוז דרום, טפסר איציק עוז: "עם השלמתה, צפויה התחנה לשפר משמעותית את זמני התגובה לאירועי חירום, שריפות והצלה ביישובי אשכול והעוטף. מדובר בפרויקט בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה, אשר יספק לתושבים מעטפת בטיחות מתקדמת וקרובה לבית".


נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
