
השר בן גביר נגד הרמטכ"ל: לוחם נשלח ל-30 ימי מחבוש בגלל פאץ' משיח - "צעד מיותר וחסר פרופורציות"
לי-חי יבלונסקי14.5.26
14
7
0
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, תוקף בחריפות את הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, בעקבות שליחתו של לוחם צה"ל ל-30 ימי מחבוש לאחר שענד פאץ' משיח על מדיו.
השר בן גביר תקף את ההחלטה: "בזמן שלוחמינו הגיבורים והקדושים נלחמים בחזית ומוסרים את נפשם למען עם ישראל, הרמטכ״ל עושה צעד מיותר ושולח למחבוש לוחם מוסר נפש שענד על בגדו פאצ׳ משיח. הענישה הזאת מיותרת ופוגעת ברוח הלחימה. גם אם הרמטכ״ל סבור שלא ראוי לשים פאצ', אין שום סיבה לעונש כה חמור וחסר פרופורציות".
14
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
