0:00 / 0:00
כמו שצריך | השופט שטיין פוצץ את נציג היועמ"שית: "אין לך מעמד פריבילגי, תעמוד בשקט"
רועי שושה12.5.26
3
4
0
דרמה חסרת תקדים נרשמה לפני זמן קצר באולם בית המשפט העליון במהלך הדיון על מינוי ראש המוסד, כאשר השופט אלכס שטיין הטיח דברים קשים בנציג היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה.
בצעד יוצא דופן ובטון נחרץ, קטע השופט שטיין את דברי הנציג והבהיר לו את מקומו אל מול השופטים כשאמר כי אין לו שום מעמד פריבילגי בניגוד למה שהוא חושב, והורה לו לעמוד בשקט ולשמוע.
העימות החריף נמשך כאשר נציג היועמ"שית ניסה לטעון כי מדובר בשאלה של ראיות מנהליות ולא בהליך פלילי רגיל, אך השופט שטיין הדף את הטענה וקבע באופן חד משמעי כי בעולם של ראיות מנהליות הוועדה היא זו שקובעת ולא הפקידים.
הנזיפה החריפה הדהדה באולם והבהירה את עמדת השופט שטיין כנגד ניסיונות ההתערבות של מערכת המשפט בהחלטות הדרג הנבחר ובזהות העומד בראש ארגון הביון.

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
