
כוחותינו חיסלו ארבעה מחבלים ברצועת עזה - צה"ל: נמשיך לפעול להסרת כל איום
כוחות צה"ל הפועלים ברצועת עזה סיכלו במהלך היממה האחרונה מספר ניסיונות פגיעה בלוחמים. בשורת אירועים שונים בצפון ובדרום הרצועה, חוסלו ארבעה מחבלים וזוהו פגיעות במחבלים נוספים שהיוו איום מיידי על הכוחות.
בצפון הרצועה, לוחמי אוגדה 252 זיהו בשלושה אירועים נפרדים חמישה מחבלים שעסקו בפעילות חשודה בקרקע. בנוסף, זוהה מחבל שתצפת על כוחותינו באופן שהיווה איום ישיר.
בדרום הרצועה, בגזרת אוגדה 143, זוהו בשני אירועים שונים שלושה מחבלים שחצו את הקו הצהוב והתקרבו לעבר הלוחמים באופן שהיווה עליהם איום מיידי.
בכלל האירועים, חיל האוויר וכוחות היבשה פעלו במהירות, תקפו את חוליות המחבלים וחיסלו ארבעה מהם במטרה להסיר את האיום על הכוחות. בשאר המקרים זוהו פגיעות במחבלים נוספים.
מדובר צה"ל נמסר כי כוחות פיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם, וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
