שטיין דחה את מכתבו של ראש המוסד ברנע נגד גופמן: "מדוע המכתב רלוונטי?" | צפו
דרמה חסרת תקדים התחוללה הבוקר באולם בית המשפט העליון במהלך הדיון על מינויו של רומן גופמן לראש המוסד, כאשר השופטים אלכס שטיין ועופר גרוסקופף בלמו בזה אחר זה את ניסיונות העותרים והדרג הפקידותי לפסול את המינוי.
בצעד נחרץ, השופט שטיין דחה על הסף את המכתב שהגיש ראש המוסד המכהן דדי ברנע נגד מחליפו המיועד ותהה בזלזול "מה המעמד המשפטי של המכתב הזה בכלל", תוך שהוא מבהיר כי המכתב לא יהווה שיקול משפטי.
בהמשך הדיון, הטיחו השופטים ביקורת גם בעורכת הדין של אורי אלמקייס שטענה כי גרסתו לא נשמעה, ושטיין הבהיר כי לוועדה אין שום חובה חוקית לשמוע אותו.
השופט גרוסקופף הוסיף מכה ניצחת לטיעוני העותרים כשציין כי מהחומרים עולה שאלמקייס מעולם לא היה בקשר מול גופמן, דברים שפירקו לחלוטין את הניסיון לקשור את האלוף באופן אישי לפרשה מהעבר.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
