דובר צה"ל

טיהור מרחב הקו הצהוב: כוחותינו השמידו שני תוואים תת-קרקעיים בעזה | צפו
לי-חי יבלונסקי10.5.26
2
7
0
כוחות צוות הקרב של חטיבת כפיר, הפועלים תחת אוגדת עזה (143), השמידו שני תוואים תת־קרקעיים במרחב מחנות המרכז שברצועת עזה, במסגרת פעילות מתמשכת לטיהור האזור מתשתיות טרור מזרחית לקו הצהוב.
במהלך הפעילות פעלו הכוחות בשיתוף כוחות ההנדסה האוגדתיים, ואיתרו והשמידו שני תוואים תת־קרקעיים באורך כולל של כ־2 קילומטרים. בתוך המנהרות אותרו חדרי שהייה ואמצעי לחימה. בנוסף, במהלך סריקות שבוצעו במרחב אותרו עשרות רקטות ומטעני חבלה.
בצה"ל מציינים כי כוחות פיקוד הדרום ממשיכים לפעול במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש, וכי ימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי באזור.
0:00 / 0:00
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
