
חודשיים אחרי שנפצע קשה בלבנון: בנו של השר סמוטריץ' שוחרר מאשפוז להמשך שיקום
חודשיים לאחר שנפצע באורח קשה בלחימה בלבנון, בניה סמוטריץ' הועבר למסגרת אשפוז יום להמשך תהליך השיקום. השר סמוטריץ' הודה לצוותים הרפואיים בהדסה ולציבור על התמיכה
חודשיים לאחר פציעתו הקשה בקרבות בדרום לבנון, שוחרר היום בניה סמוטריץ', בנו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', מבית החולים הדסה בירושלים. סמוטריץ' הבן, שסבל מפציעה משמעותית במהלך פעילות מבצעית, יעבור כעת למסגרת של אשפוז יום לצורך המשך הליך השיקום הארוך המצפה לו.

שר האוצר התייחס לשחרור בנו וציין כי בתקופה האחרונה הוא חילק את זמנו בין תפקידו בממשלה לבין ליווי בנו בבית החולים. בדבריו הדגיש השר את נחישותו של בניה ושל פצועים נוספים המנהלים כעת מאבק לחזרה לתפקוד במסגרות השיקומיות. הוא הביע הערכה מיוחדת לרעייתו של בניה, תמר, המלווה אותו בתהליך תוך גידול בנם המשותף והמשך לימודיה.
בהודעתו ביקש השר להודות לצוותים הרפואיים בבית החולים הדסה, בהם הרופאים, המנתחים וצוותי הסיעוד, על הטיפול המקצועי לאורך תקופת האשפוז. כמו כן, הודה סמוטריץ' לציבור הרחב על התפילות והתמיכה שקיבלה המשפחה ללא קשר לשיוך פוליטי.
למרות השחרור מבית החולים, משפחת סמוטריץ' מבהירה כי הדרך להחלמה מלאה טרם הסתיימה וכי בניה ימשיך בטיפולים במסגרת יומית. השר חתם את דבריו בתפילה לרפואת כלל פצועי צה"ל בגוף ובנפש.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
