
סנטקום באישור רשמי: השבתנו שני אוניות נפט איראניות שניסו לשבור את המצור האמריקאי | צפו
ברקת מיכאלי8.5.26
2
5
0
צבא ארצות הברית תקף לפני זמן קצר מספר מכליות נפט וגז באזור מצר הורמוז, כך על פי דיווח ברשת פוקס ניוז.
התקיפה כוונה נגד נושאות נפט איראניות גדולות מאוד (VLCC) שהיו ריקות מטען ועשו את דרכן חזרה לאיראן, זאת כחלק מניסיון לעקוף את החסימה האמריקנית שהוטלה על המצר.
0:00 / 0:00
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
