
סטארמר לאחר התבוסה בבחירות המקומיות: "תוצאות כואבות, לוקח אחריות מלאה"
ברקת מיכאלי8.5.26
1
1
0
ראש ממשלת בריטניה, קיר סטארמר, הגיב היום לתוצאות הבחירות המקומיות וכינה את המפלה שספגה מפלגת הלייבור בראשותו כאירוע "כואב וקשה מאוד".
בהתייחסות פומבית ראשונה לנתונים המסתמנים מהקלפיות, הבהיר סטארמר כי הוא נושא באחריות האישית להפסדי המפלגה ברשויות המקומיות.
לדברי סטארמר, למרות עוצמת הפגיעה האלקטורלית, התוצאות אינן גורמות לנסיגה מהקו הפוליטי שהתווה. הוא ציין כי הימים הקשים שעוברים על המפלגה אינם מחלישים את מחויבותו למימוש השינוי שהבטיח לציבור, אלא מחזקים את נחישותו לבצעו.
עם זאת, ראש הממשלה נמנע מניסיונות לצייר תמונת מצב אופטימית באופן מאולץ. הוא הודה בפני הציבור ותומכי המפלגה כי לא ניתן לייפות את הנתונים הקשים העולים מהשטח והכיר באופן ישיר בעומק הכישלון בבחירות הנוכחיות.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
