
החלום האירופי נעצר, איטודיס גאה: "זו רק תחילת הדרך של הפועל תל אביב"
הפועל ת"א קיוותה להאריך הערב את סדרת רבע גמר היורוליג מול ריאל מדריד ולגרור את ההתמודדות למשחק חמישי ומכריע, אך בסיום עוד ערב קשוח מול אחת האימפריות הגדולות באירופה, האדומים נכנעו פעם נוספת וסיימו את דרכם במפעל עם הפסד בסדרה 3:1.
כך ננעלה עונת היורוליג הראשונה בתולדות המועדון – עונה שהחלה כחלום והסתיימה בתחושת פספוס, אך גם עם לא מעט גאווה. למרות ההדחה, בהפועל יכולים להתנחם בכך שהעפלתם לפלייאוף הבטיחה להם מקום גם בעונת היורוליג הבאה, הישג משמעותי בפני עצמו עבור מועדון שרק השנה עשה את צעדיו הראשונים במפעל הבכיר באירופה.
בסיום המשחק בחר המאמן איטודיס להסתכל על התמונה הרחבה ולא רק על ההפסד. "צריך לברך את ריאל מדריד, היא הייתה טובה יותר לאורך הסדרה", אמר. "אבל אני בעיקר גאה בדרך שלנו. במשך יותר מארבעה חודשים הובלנו את טבלת היורוליג, היינו בצמרת לאורך רוב העונה והצלחנו להעפיל ישירות לפלייאוף בלי לעבור דרך הפלייאין. אלה דברים שאפשר לבנות עליהם לעתיד".
איטודיס הדגיש גם את הקושי העצום שעמו התמודדה הקבוצה במהלך העונה – עומס המשחקים, הלחץ והעובדה שהאדומים נאלצו לשחק הרחק מהבית. למרות זאת, לדבריו, השחקנים מעולם לא ויתרו. "נלחמנו עד הסוף", אמר המאמן היווני. "גם כשהיינו בפיגור, אף אחד לא הוריד את הראש. לא הצלחנו להשלים את הקאמבק, אבל אני בטוח שהדברים הטובים עוד לפנינו".
לסיום העביר המאמן מסר של אופטימיות לקראת העתיד, כשהבהיר כי החיבור בין הקהל, ההנהלה והצוות המקצועי יהיה המפתח להמשך הדרך. בהפועל תל אביב כבר מסתכלים קדימה, בתקווה שהעונה האירופית המרשימה הזו תהיה רק הצעד הראשון בדרך להפוך לכוח משמעותי וקבוע בכדורסל האירופי.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
