
נציב שב"ס למשרתים ולעובדים בארגון: "להימנע מהבעת דעה ברשתות החברתיות"
על רקע הפרסומים על חקירה והצהרות על שביתה מצד גורמים בארגון, רב-גונדר קובי יעקובי דורש מהמערך לשמור על ממלכתיות: "לנהוג באחריות ובמיקוד בשליחותנו"
נציב בתי הסוהר, רב-גונדר קובי יעקובי, שלח מכתב רשמי ללוחמות וללוחמי הכליאה, למפקדים, לקצינים ולכלל המשרתים והעובדים בשירות בתי הסוהר.
הפנייה מגיעה על רקע פרסומים באמצעי התקשורת והצהרות שהופצו ברשתות החברתיות על ידי גורמים במערך. באיגרת הנחה יעקובי את כלל כוח האדם בארגון להמשיך לנהוג בממלכתיות ובמקצועיות ולהימנע באופן מפורש מאמירות או הבעות דעה ברשתות החברתיות.
הנציב הדגיש בדבריו כי שירות בתי הסוהר מהווה חלק בלתי נפרד ממערכת אכיפת החוק. לפיכך, הנחה את המשרתים והעובדים להתנהל בצורה אחראית ומתוך הכרה בשליחות הלאומית לשמירה על שלום הציבור והביטחון בתוך מתקני הכליאה ומחוצה להם. בדבריו התייחס יעקובי לפעילות הארגון לאורך חודשי המלחמה מול אסירים המוגדרים כאויבי המדינה, תחת אתגרי כליאה מורכבים.
בסיכום המכתב הבהיר הנציב כי הארגון ימשיך לפעול בנחישות למימוש מדיניות "מעגל המשילות" בכליאה, בביטחון ובאכיפה. לדבריו, דרישתו להתנהלות ממלכתית נועדה לחיזוק האמון הציבורי בשירות בתי הסוהר ולטובת החוסן הלאומי והחברתי של מדינת ישראל.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
