
נשיא איראן בתנאי לדיונים על הורמוז: "הסירו תחילה את המצור הימי"
ברקת מיכאלי7.5.26
0
1
0
נשיא איראן, מסעוד פזשכיאן, התנה את פתיחת המגעים בנוגע להסדרת השיט במיצר הורמוז בהסרה מלאה של מה שהגדיר כ"מצור הימי" שמטילה ארצות הברית.
במהלך התבטאות רשמית על רקע הניסיונות לגבש הבנות אזוריות חדשות, הדגיש הנשיא כי כל דיון על חופש התנועה בנתיב המים האסטרטגי מחייב שינוי מדיניות מצד וושינגטון.
לדבריו, איראן לא תסכים לדון בוויתורים או בהסדרים ביטחוניים במרחב כל עוד המגבלות הכלכליות והצבאיות על נמליה ועל תנועת המיכליות שלה נותרות בעינן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
