
ברקת: ״קיבלתי בצער את ההודעה על פטירת רב העיר ירושלים - מחזק ומחבק את משפחתו״
מערכת 047.5.26
3
3
0
שר הכלכלה והתעשייה ח"כ ניר ברקת מסר הבוקר: ״קיבלתי בצער רב את ההודעה על פטירתו של רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן זצ"ל.
הרב שהיה איש ירושלים, איש של חיבורים ותורה שמאחדת את כל הציבורים בירושלים. הרב דגל בתפיסת עולם ציונית דתית הרואה חשיבות עליונה בחיבור בין תורת ישראל לעם ישראל וארץ ישראל.
זכיתי להוביל את בחירתו לתפקיד הרב הראשי לירושלים אחרי שנים רבות בהם לא כיהנו בירושלים רבנים ראשיים.
הרב אריה הקים את מכון ״הלכה ברורה״ שהיה מפעל חייו וישאר כמורשת לעשייתו התורנית החשובה.
אני מחזק ומחבק את משפחתו היקרה ומשתתף בצערם הכבד. תודה הרב אריה על פועלך למענה של ירושלים״.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
