חיים גולדברג, פלאש 90

השר בן גביר: "מצפה מהרמטכ״ל לחזק את הלוחמים - ולא להחליש אותם"
מערכת 0430.3.26
7
4
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר הלילה לאחר החלטת הרמטכ"ל: ״אני מגבה את לוחמי גדוד המילואים 941, גדוד של בוגרי נצח יהודה".
"הדחת גדוד שלם של לוחמי מילואים בעקבות כתבה בתקשורת זרה היא טעות חמורה שפוגעת בלוחמים שלנו וביכולת ההרתעה של מדינת ישראל", הוסיף בן גביר.
אני מצפה מהרמטכ״ל לחזק את הלוחמים ולא להחליש אותם דווקא בתקופה רגישה כל כך ביהודה ושומרון״
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
