דובר צה"ל

חיסול עשרות מחבלים והשמדת מאות תשתיות: צה"ל מעמיק את האחיזה בדרום לבנון
ברקת מיכאלי29.3.26
2
5
0
דובר צה"ל מעדכן כי כוחות אוגדה 146 ממשיכים בימים אלו בהרחבת הפעילות המבצעית ומרחב האבטחה לעבר יעד חדש בדרום לבנון. במהלך התמרון, חיסלו הכוחות עשרות מחבלים בהיתקלויות ובתקיפות מהאוויר.
עד כה הושמדו יותר מ- 200 תשתיות טרור ששימשו את האויב במרחב. במקביל להשמדת התשתיות, הכוחות סורקים את השטח ומאתרים מצבורים הכוללים אמצעי לחימה רבים.
הפעילות נמשכת במטרה להעמיק את השליטה המבצעית ולנטרל את איומי הטרור בגזרה.
0:00 / 0:00
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
