ארכיון

דיווח באיראן: מתקני אנרגיה הותקפו באיספהאן ובחורמשהר
מערכת 0424.3.26
0
4
0
במהלך הלילה הותקפו שני מתקני אנרגיה איראניים באיספהאן ובחורמשהר - כך על פי דיווחים בסוכנות הידיעות של משטר הטרור.
לפי הדיווח, באיספהאן מדובר בתחנת ניהול הגז ובתחנת הפחתת לחץ, כשנגרם נזק לחלק מהמתקנים, בעוד שבחורמשהר מדובר בצינור הגז של תחנת הכוח חורמשהר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
