נועם ריבקין פנטון, לע"מ

ראש הממשלה על מו"מ בין ארה"ב לאיראן: ״נשמור על האינטרסים החיוניים שלנו - בכל מצב״ | צפו
יצחק ביאליק23.3.26
6
1
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למשא ומתן שמתרקם בין ארה"ב לאיראן: "מוקדם יותר היום שוחחתי עם ידידנו הנשיא טראמפ. הנשיא טראמפ מאמין שיש סיכוי למנף את ההישגים הכבירים שהשגנו עם צבא ארה"ב, כדי לממש את יעדי המלחמה בהסכם - הסכם שישמור על האינטרסים החיוניים שלנו.
במקביל, אנחנו ממשיכים לתקוף גם באיראן וגם בלבנון. אנחנו כותשים את תוכנית הטילים ותוכנית הגרעין, וממשיכים לפגוע קשות בחיזבאללה. רק לפני ימים אחדים חיסלנו עוד שני מדעני גרעין - והיד עוד נטויה. אנחנו נשמור על האינטרסים החיוניים שלנו בכל מצב".
0:00 / 0:00
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
