באדיבות המשפחה

בן גביר על הנער שנרצח בשומרון: "דמו של יהודה שמואל לא נשפך לשווא - נמשיך להיאחז בארץ"
יצחק ביאליק22.3.26
3
8
0
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס לרציחתו של יהודה שמואל שרמן הי״ד בשומרון, ושלח תנחומים למשפחה ולתושבים.
השר בן גביר: "הלב שבור על הרצחו של יהודה שמואל שרמן הי”ד, שנרצח בהגנה על אדמת השומרון ובמסירות למען עם ישראל וארצו.
אני מבקש לשלוח תנחומים וחיבוק גדול להוריו היקרים, יהושע וסימה שרמן, ולכל בני המשפחה האבלה. כאבכם הוא כאב של כל עם ישראל.
מחזק את חברי קהילת אלון מורה החלוצים ואת כלל תושבי השומרון בשעה קשה זו.
דמו של יהודה שמואל לא נשפך לשווא. נמשיך להיאחז בארץ, לבנות ולהתבסס בכל חלקיה, מתוך אמונה בצדקת הדרך ולמען עתיד עם ישראל. יהי זכרו ברוך".
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
