
השר בן גביר על המשך המערכה מול איראן: "יש לנו הרבה דברים בסל הכלים" | צפו בקטע מהריאיון
מערכת 0422.3.26
5
6
0
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התארח באולפן הפטריוטים בערוץ 14 בהנחיית ינון מגל, והתייחס בין היתר להמשך המערכה מול משטר הטרור באיראן: "יש לנו הרבה דברים בסל הכלים".
"באולפני השמאל כל הזמן מדברים על אסטרטגיית יציאה. יש לנו חיילים גיבורים, צבא גיבור והאמריקאים שותפים על מלא - בואו ננצח", הוסיף בן גביר.
0:00 / 0:00
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
