
השרים בן גביר ווסרלאוף בערד: "חייבים לנצח, יש לנו מערכה היסטורית מול ראש השטן" | צפו
לפני זמן קצר הגיעו לזירת הפגיעה בעיר ערד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, מפכ״ל המשטרה רב ניצב דני לוי ונציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי. השר בן גביר קיבל סקירה מכוחות המשטרה וכב״ה על פעולות החירום בזירה.
השר בן גביר: ״מנסים לפגוע בנו, צריך לזכור דבר אחד. אנחנו במלחמה, זה מלחמה שאנחנו חייבים להמשיך לכתוש ולנצח. אני מחזק את התושבים כאן.
כנראה ששוב מוכח שמי שנמצא במקלט ובממ״ד - זה מציל חיים. לכן, אני קורא לכולם - תלכו למקלטים, לממ״דים. תשמעו להוראות.
נמצא יחד איתי השר יצחק וסרלאוף, שהולך לחזק את המקום כאן ולהעביר תקציבים. אנחנו מחזקים את החוסן, מחזקים את התושבים, ומנצחים. חייבים לנצח, יש לנו מערכה היסטורית מול ראש השטן הזה שחייבים לנצח אותו. לא מפסיקים, ממשיכים עד לניצחון״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
