צילום: הבית הלבן

דיווח: החלו שיחות המו"מ העקיפות בין מדינת הטרור איראן לארה"ב
מערכת 046.2.26
0
0
0
בעומאן, נפתחו הבוקר שיחות המו"מ הראשונות זה שמונה חודשים בין ארה"ב לאיראן.
המטרה של שתי המדינות היא להגיע להסכם על תוכנית הגרעין האיראנית.
האמריקנים שואפים לפתח את המו"מ גם לנושאים אחרים, כמו הטילים הבליסטיים שבידי טהרן והסיוע לארגוני הטרור שלה במזרח התיכון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
