
ישראל מציגה עליונות ביטחונית: מערכות הגנה ורחפנים מתקדמים בתערוכה בסינגפור
משרד הביטחון ותעשיות ביטחוניות מובילות השתתפו בתערוכת Air Show 2026 בסינגפור, והציגו שורה של מערכות מתקדמות ובהן מערכות הגנה אווירית, רחפנים אוטונומיים, מערכות הגנה מפני כטב"מים, אלקטרו-אופטיקה, סייבר ורובוטיקה מבוססת בינה מלאכותית.
את הביתן הישראלי חנך מנכ"ל משרד הביטחון, אמיר ברעם, יחד עם ראש סיבט יאיר קולס, ראש מפא"ת דני גולד ובכירים נוספים. המשלחת כללה 11 חברות ישראליות שהציגו טכנולוגיות מוכחות מבצעית, על רקע הביקוש הגובר לפתרונות הגנה והתקפה מתקדמים.
לדברי ברעם, ההשתתפות בתערוכה היא חלק מאסטרטגיית המשרד להגדלת הייצוא הביטחוני ולחיזוק הייצור המקומי: "פגשנו נציגים בכירים ממדינות רבות שהביעו עניין רב בטכנולוגיה הישראלית שהוכחה מבצעית בשנתיים האחרונות בלחימה מורכבת בשבע חזיתות". הביתן הלאומי הישראלי שימש פלטפורמה מרכזית לשיתופי פעולה ביטחוניים, לקשרים עסקיים אסטרטגיים ולהעמקת הנוכחות של ישראל בשווקי אסיה והפסיפיק, כחלק מחיזוק מעמדה של ישראל כמובילה עולמית בתחום.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
