משטרת ישראל

צפו | שיתוף פעולה נדיר: מצדה, מג"ב והמשטרה פענחו פריצה וגניבה של זהב ומעל מיליון ש"ח
אדיר בידני5.2.26
1
2
0
שוטרי מחוז מרכז, בשיתוף לוחמי מג"ב איו"ש ויחידת העילית "מצדה" של שירות בתי הסוהר, עצרו שני חשודים תושבי כפר עקב בחשד למעורבות בהתפרצות לדירה בראשון לציון, ממנה נגנבה כספת שהכילה למעלה ממיליון שקלים וזהב.
השבוע הוגש נגד השניים כתב אישום חמור על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז מרכז, לצד בקשה למעצרם עד תום ההליכים.
על פי המשטרה, לאחר חקירה סמויה ומואצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בוצעו מעצרים.
המבצע בוצע לפנות בוקר בכפר עקב שבמזרח ירושלים, בהשתתפות בלשי תחנת ראשון לציון, לוחמי יחידת "מצדה" של שב"ס ולוחמי גדוד רמה של מג"ב איו"ש.
במשטרה ובשב"ס ציינו כי שיתוף הפעולה ההדוק בין הגופים יימשך במטרה לפגוע בעבריינות חמורה ולשמור על ביטחון הציבור ורכושו.
0:00 / 0:00
צילום: משטרת ישראל
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
