דובר צה"ל

בפעילות לילית בחטיבת בנימין: כוחותינו עצרו שני מחבלים המעורבים בפעילות טרור
מערכת 044.2.26
0
2
0
לוחמי יחידת דובדבן פעלו במהלך הלילה במחנה אלעמרי שבחטיבת בנימין ועצרו שני מחבלים טרוריסטים.
המחבלים נעצרו לאחר שהיו מעורבים בפעילות טרור במהלך המלחמה והועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.
"כוחות צה"ל ימשיכו לפעול באופן יזום לסיכול טרור ברחבי יהודה ושומרון", הוסיפו בצה"ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
