דוברות המשטרה

כבר אי אפשר להסתתר | האמצעי החדש של המשטרה משנה את כללי המשחק בנגב
יצחק ביאליק4.2.26
4
3
0
המשטרה ממשיכה להעמיק את מבצע המשילות בנגב, בלון תצפית חדש הועלה לאוויר בשמי רהט.

מפקד המחוז הדרומי, ניצב חיים בובליל: "במלחמה נגד אירועי הירי והאלימות- זו מלחמה לכל דבר- הנחיתי את כוחות המשטרה לפעול בעוצמה מלאה ולהשתמש בכל האמצעים הנדרשים כדי לאתר ולסכל מחוללי פשיעה.
בלון תצפית מעניק לנו אחיזת שטח רחבה, עמוקה ואפקטיבית יותר. כל מי שמחזיק נשק בלתי חוקי, וכל מי שמעז לבצע ירי שמסכן חיי אדם- שם את עצמו על הכוונת של משטרת ישראל. לא נהסס לנטרל כל איום בזמן אמת.
מי שיבחר להיות חלק מאלימות וירי יידע: אין מקומות מסתור. זרועה הארוכה והנחושה של שוטרי המחוז הדרומי תגיע אליו, והתגובה תהיה מהירה, חדה וחסרת פשרות."

4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
