
נשק בלב יפו: גלוק, רימון צה״לי וקוקאין נתפסו בבית חשוד
בלשי משטרת יפו, בשיתוף שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב, לוחמי מתפ״א ויחידת הכלבנים, עצרו תושב יפו בשנות ה-30 לחייו, לאחר שבחיפוש בביתו נתפסו אמצעי לחימה מסוכנים, בהם אקדח, רימון רסס צה״לי וסמים.
המעצר בוצע במסגרת פעילות מבצעית ממוקדת כחלק מהמאבק הנחוש של משטרת ישראל בהחזקה ושימוש בלתי חוקיים באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים. הפעילות התקיימה באזור נמל יפו, שם פעלו הכוחות על פי צווים שיפוטיים וביצעו חיפושים במספר מחסנים, סירות ובתי מגורים.
במהלך החיפוש בבית החשוד, שנערך על פי צו בית משפט, איתרו השוטרים אקדח מסוג “גלוק” בקוטר 9 מ״מ, מחסנית מלאה בכדורים, רימון רסס צה״לי וכן חומר החשוד כסם מסוג קוקאין.
החשוד נעצר במקום והועבר לחקירה במשטרת יפו. במשטרה מדגישים כי מדובר באמצעי לחימה בעלי פוטנציאל קטלני, אשר החזקתם בידי גורמים עברייניים מהווה סכנה ממשית לביטחון הציבור.
משטרת ישראל מסרה כי תמשיך לפעול בנחישות, באמצעים גלויים וסמויים, לאיתור נשק בלתי חוקי ולמיצוי הדין עם כל המעורבים – כחלק מהמאבק המתמשך בפשיעה החמורה במרחב העירוני.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
