
חיזוק משמעותי להתיישבות | היישוב מלאכי השלום חובר לראשונה לחשמל באופן מלא
היישוב מלאכי השלום שבבנימין חובר לראשונה למערכת חשמל תקנית ומתקדמת, מהלך מרכזי בדרך להסדרה מלאה של היישוב ולהמשך קליטת משפחות נוספות.
השדרוג בוצע אתמול בשיתוף משרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות, החטיבה להתיישבות, חברת החשמל, קמ"ט אנרגיה של המנהל האזרחי ומועצת בנימין. הצוותים המקצועיים חיברו את היישוב למערכת חשמל תקנית בדומה ליתר היישובים בבנימין, ומאפשרים מעבר משלב ההקמה להתבססות כיישוב מן המניין.
שרת ההתיישבות אורית סטרוק אמרה: "הבטחנו – מקימים: מסדירים את כל ההתיישבות הצעירה, מרחיבים ומחזקים אותה לאחר שנים של עוול מתמשך. כך בונים חומת מגן של התיישבות. אור חדש על ציון תאיר".
ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ, הוסיף: "חיבור מלאכי השלום לתשתית חשמל תקינה הוא צעד מעשי והכרחי בדרך להסדרה מלאה ולהקמת יישוב חזק ויציב".
גנץ הודה לשר האוצר ושר הביטחון בצלאל סמוטריץ', לשרת ההתיישבות אורית סטרוק, לחטיבה להתיישבות, לשר האנרגיה אלי כהן, לחברת החשמל, לקמ"ט אנרגיה של המנהל האזרחי ולצוותי מועצת בנימין על הפעילות השוטפת בשטח שהופכת תכנון ומדיניות למציאות עבור משפחות ביהודה ושומרון.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
