אוליביה פיטוסי, פלאש 90

נקבע מותו של התינוק שפונה לבית החולים לאחר שחלה בחצבת
מערכת 044.2.26
0
0
0
תינוק כבן שנה פונה הבוקר לבית החולים, לאחר שאיבד את הכרתו ולא התעורר משנתו, כשמצבו אנוש ותוך פעולות החייאה מביתו בשמואל הנביא בירושלים. מותו נקבע בבית החולים.
על פי הצוותים הרפואיים, התינוק ככל הנראה חלה בחצבת לפני מספר ימים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
